Az autokolcsonzes.hu elképesztő választékot és ezzel együtt komoly megtakarítást biztosít mindazoknak, akik bérautót keresnek akár Magyarországon, akár külföldön. Felületünkön 180 országban tud egyszerűen és gyorsan autót kölcsönözni, legyen az akár gazdaságos kisautó, automata váltós jármű, kisbusz, terepjáró, egyterű vagy luxusautó.

Keresés az autokolcsonzes.hu oldalon

Autókölcsönzés a Balatonon

Balatoni autókölcsönzők: árösszehasonlítás, ajánlatkérés, foglalás

Fővárosunk, Budapest mellett a Balaton a legnépszerűbb utazási célpont a nyaralók körében. A magyar tenger és környéke azonban nemcsak fürdőzési lehetőséggel várja a pihenni vágyókat, hanem számos látnivalót és színes programot is tartogat a kikapcsolódni vágyóknak.  Télre ugyan elcsendesedik a Balaton környéke, de tavasztól késő őszig nem találunk lábat lógató, unatkozó turistákat. Ahhoz, hogy akár egy nap alatt körbejárjuk a magyar tengert és minden fontos településre eljussunk, béreljünk autót egy autókölcsönző társaságtól!

Találja meg a legolcsóbb autóbérlés árajánlatot a Balatonnál mindössze néhány kattintással!

Az autóbérlés feltételei a Balatonnál

A balatoni autóbérlés feltételei közé tartozik az érvényes jogosítvány megléte, valamint a 18. életév betöltése. Az autókölcsönző társaságoknál kiválaszthatjuk a nyaralásunkhoz ideális bérautót – gazdaságos, kompakt, túra autó –, amelynek bérleti díját hitelkártyával vagy a dombornyomott bankkártyával egyenlíthetjük ki. Egy turistáktól hemzsegő helyen a lopások száma is megszaporodik, ezért az autóbérlés során a kötelező felelősségbiztosítás mellett célszerű lopáskár biztosítást is kötnünk.

Közlekedéssel kapcsolatos tudnivalók a Balatonnál

A Balatont legegyszerűbben a Budapesttől a horvát határig húzódó M7-es autópályán érhetjük el, de a nagyobb városokból, mint például Győrből a 82-es vagy Székesfehérvárról a 8-as számú főúton is könnyen eljuthatunk a Balatonhoz. Az autópályán 130 km/h, a főúton 110 km/h sebességgel közlekedhetünk, a Balaton körüli településeken kívül 90 km/h, a településeken belül pedig 50, illetve bizonyos esetekben 30-40 km/h a megengedett sebesség. A sebességkorlátok betartása mellett ne feledkezzünk meg szükség esetén az elakadást jelző háromszög, illetve a láthatósági mellény használatáról, a biztonsági öv bekötéséről, a zéró tolerancia betartásáról, valamint kihangosító vagy headset használatáról telefonálás közben. Ha kisgyermekünket is magunkkal visszük az útra, akkor extra felszerelésként gyerekülést is kérhetünk a bérautóba.

Látnivalók a Balatonnál

Pattanjunk bérautóba, és kezdjük meg a Balaton körüli utunkat! Az északi part ugyan több várost és ezzel együtt több látnivalót is tartogat számunkra, de a déli part a sekélyebb vize miatt vonzóbb lehet a kisgyermekes családoknak, nem mellesleg a napfürdőzés közben szemet gyönyörködtető látvány tárul elénk a dimbes-dombos túlpartról. Balatonfüreden kellemes sétát tehetünk a Tagore-sétány árnyat adó platánfái alatt, miközben gyönyörködhetünk a tavon úszkáló hattyúkban és a lengedező vitorlásokban. A Jókai Mór Emlékházban bepillantást nyerhetünk az író munkásságába és társasági életébe, Blaha Lujza nyaralója körül a macskaköveken sétálgatva átérezhetjük a reformkori hangulatot, szomjunkat pedig a Kossuth Lajos savanyúvíz-forrásnál enyhíthetjük. Tihanyban – ha szerencsénk van, akkor – hallhatjuk a híres visszhangot, a bencés apátság lábánál pedig gyönyörű panoráma tárul elénk a magyar tengerről. Utunk következő állomása Keszthely lehet, ahol felkereshetjük az impozáns, barokk stílusú Festetics-kastélyt, de belépőt válhatunk a Balatoni Múzeumba, a finomságokat felvonultató Marcipán Múzeumba, a Népviseletes Babamúzeumba vagy a Panoptikumba. A déli partra komppal is átkelhetünk, majd utunkat folytatva betérhetünk Siófokra. Itt felkereshetjük az ásványmúzeumot vagy a hajóállomást, sétálhatunk egyet a város legpatinásabb parkjában, a Jókai-parkban. Sötétedés után a Krúdy sétányon is elindul az igazi siófoki, éjszakai élet. Éttermek, bárok, szórakozóhelyek várják a vendégeket. Akármerre is járunk a Balaton körül, sok strand vár minket, így körutunk során bármikor csobbanhatunk egyet a magyar tengerben!

Balatoni autókölcsönzés során számos városban és még a reptéren is van lehetőségünk a bérautó átvételére, illetve leadására.

Fontos információk balatoni autókölcsönzés során